Working Hours Monday - Friday 08:00-16:00
Toll Free 0212345679
 

1973年的夏天,開始了億謰的一個新章節。憑藉著一股對事業的堅持,億謰累積了無數的努力,至始至終秉持 “要求進步,更甚客戶”的中心理念,不斷追求最合理化的成本和最優質的產品來服務和回饋顧客。我們還有很長的路要走,而且每一步都要走的很踏實,這不僅僅是對所有客戶應負起的一種責任,更是對自已理想的一種堅持! 本公司中心導向如下:

品質保證 – 這是企業的根本,唯有理想而穩定的品質,才得以獲得企業的永續經營,本公司全系列產品皆為世界領先歐美,日系紙廠所供應,全系列皆符合FDA/SGS的嚴格管制標準,這是我們不變的堅持,讓億謰企業為您的包材,在食品安全上作最嚴謹的把關。
貨源保證 – 在提供穩定品質的同時,不斷貨不換貨的供應,也應該是基本條件。每季固定的貨櫃進口量,為客戶作好進 一步安全庫存量的儲備,確保供貨的穩定,這是別人不敢作的承諾,億謰給您最安心的保證。
價格保證 – 在如此微利的時代,一分一毫企業都有責任為消費者作最精細的把關。億謰從來不執意以低價路線來吸引客戶,我 們只在最優良的品質下,以管理來追求最低成本的可能。可貴的是,我們卻能表現出相當令人滿意的價格,我們將更加努力,力求雙贏。


We, YIH LYEN PAPER CO., LTD, adapt to the trend of fashion by continually creating versatile paper (100% pulp made) converting products which contained no fluorescence, no pollution, and environmental friendly oriented.
All of our products meet the standard of FDA/SGS relative regulations which is our first priority of company policy. We do all we can to pursue the highest technology, most professional services in order to maintain the life-long working partners. In 2002, we are proudly presented by the government of the Top 10 satisfying consuming products manufacturer here in Taiwan and we are more than proud to say that we are very flexible and very productive because of our effective and affective production line.

 

.

.

.

.

.

.

億謰企業有限公司   Professional manufacturer of YIH LYEN PAPER CO., LTD.
電話:04-852-2582       傳真:04-8525838          E-mail:
cfpaper@msn.com
住址:515 彰化縣大村鄉新興村大溪路26號 ADD:No.26, Dahshi Rd., Shin Shing Tsuen, Dahtsuen Shang, Changhua, Taiwan, R.O.C.

不含螢光劑|無汙染|環保|食品衛生檢驗標準之專業食品用包材